Администратор мрежово оборудване
Фирма „Контракс – Смолян“ ЕООД е създадена през 2004 година със седалище в гр. Смолян. „Контракс-Смолян“ ЕООД е франчайз партньор на „Контракс“ АД, която е една от водещите фирми за системна интеграция в България. Като такъв, „Контракс- Смолян“ ЕООД е участвала в реализирането на много проекти от национално значение.
Основната дейност на фирмата е насочена към комплексни решения в сферата на информационните технологии, асемблиране на компютърни системи, изграждане на локални мрежи, продажба на лицензиран софтуер и сервиз на компютърна и копирна техника.
Развиваме се в областта на системната интеграция, дистрибуция, инженеринг и аутсорсинг. С богатото портфолио от продукти, услуги и с екип от висококвалифицирани специалисти, с чиято помощ предлага интегрирането на сложни по състав и структура информационни системи.
- Администриране на мрежово оборудване;
- Инсталиране, конфигуриране и поддръжка на мрежова инфраструктура;
- Изграждане и поддръжка на LAN мрежи;
- Поддръжка и администриране на firewall устройства в съответствие с политиките за ИТ сигурност;
- - участие в процеса на инсталиране, сервизиране на системи за видео-наблюдение;
- Висше образование – направления Компютърни системи и технологии/Комуникации/ Електронни/Информационни системи/Математика/Информатика;
- Минимум 3 години опит в областта на мрежовите комуникации и технологии;
- Задълбочени познания в областта на мрежовите комуникации – TCP/IP протоколен стек, Layer 2 технологии, маршрутизиращи протоколи, VoIP, мрежова сигурност, както и за използване на специализирани приложения;
- Много добро владеене на технически английски език;
- Много добра компютърна грамотност;
- Аналитичен подход при решаване на проблеми;
- Силна мотивация, желание за учене;
- Умения за работа в екип, комуникативност, инициативност;
- Свидетелство за управление на МПС, категория В (активен шофьор);
ПРЕДИМСТВА имат кандидатите, които притежават задълбочени познания в някои от следните области:
- Системи за мониторинг и управление на IP мрежи;
- Опит в конфигуриране и отстраняване на проблеми в мрежи с устройства на Mikrotik и Ubiquiti;
- Системи за видеонаблюдение;
- Системи за гласова комуникация;
- Отлични условия на работа; добра работна атмосфера;
- Работа с утвърдени на пазара продукти и търговски марки;
- Вътрешно-фирмено обучение; възможности за придобиване на нови знания и професионално развитие. Специализирани фирмени обучения и сертификации;
- Работа в динамичен екип от професионалисти;
- Бонус допълнително едномесечно възнаграждение в края на годината ( тринадесета заплата );
- Допълнителни възнаграждения при изпълнението на по-големи проекти.
За да кандидатствате за тази позиция, е нужно да изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Информацията, която предоставяте, е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Дружеството се задължава да я използва единствено за целите на подбора.
Документите ще бъдат обработени строго конфиденциално.
Само избраните от нас кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа