
Служител обслужване на клиенти и онлайн поръчки (временна заетост)
Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим Служител обслужване на клиенти и онлайн поръчки (временна заетост).
Приемане и обработка на клиентски поръчки (онлайн и по телефон);
Комуникация с клиенти и представяне на продукти;
Изготвяне на оферти и заявки към доставчици;
Изготвяне на документи – фактури, товарителници и др. ;
Подготовка, опаковане и изпращане на поръчки;
Съдействие за развитието на продажбите и поддържане на добри отношения с клиентите.
Задължителен опит в работа с документи и обслужване на клиенти;
Отлични комуникативни умения, търговски усет и добра компютърна грамотност;
Организираност, внимание към детайла и готовност за работа под напрежение;
С предимство ще се разглеждат кандидати, които могат да започнат веднага.
Работно време: от понеделник до петък (08:30-17:30 ч. );
Възможност за извънреден труд през декември (заплащане се допълнително);
Временен трудов договор до 23. 12. 2025 г. ;
Възнаграждение: 3000 лв. нето;
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Чирак Консултинг Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение:
От 3000 до 4000 лв.Добавен: 13. 9. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!