
Офис мениджър
Асоциацията на банките в България обединява банковия сектор у нас. Ние представляваме интересите на банките пред държавни институции и насърчаваме устойчивото развитие на финансовата система. Tърсим мотивиран oфис мениджър, който да подпомага ежедневната работа на офиса ни в София.
Организиране на ежедневната административна дейност на офиса.
Координация на вътрешни срещи, подготовка на документи и протоколи.
Комуникация с членуващите банки, партньори, институции и доставчици.
Поддържане на кореспонденция, водене на входяща и изходяща документация.
Съдействие при логистика на събития, конференции и заседания на структурите към АББ.
Управление на офис консумативи, договори с външни доставчици и базова финансова администрация.
Опит на сходна позиция (офис мениджър, асистент на ръководство или др. ).
Отлични организационни и комуникационни умения.
Свободно владеене на български и английски език - писмено и говоримо.
Умения за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Високо ниво на дискретност, отговорност и внимание към детайла.
Способност за самостоятелна работа и сътрудничество в малък професионален екип.
Позицията е подходяща и за студенти в областта на икономиката, администрацията или управлението, завършили поне втори курс, които търсят дългосрочно професионално развитие в банковия сектор. Позицията предоставя ценен практически опит в институционалната и регулаторната среда на бранша.
Професионална работна среда.
Възможност за контакт с водещи експерти и институции във финансовия сектор.
Стабилна позиция с дългосрочна перспектива.
Конкурентно възнаграждение.
Допълнително здравно осигуряване.
Допълнителни финансови стимули, обвързани с представянето.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Асоциация на банките в България Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение:
От 2000 до 3000 лв.Добавен: 8. 7. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!