
Офис мениджър
Атлас Балкан ООД е у твърдена фирма в пътното строителство и търси да назначи за централния си офис - Офис мениджър , който ще работи пряко с управителите на фирмата.
- Подпомагане на управителите в ежедневните дейности;
- Комуникация с клиенти, партньори и вътрешни отдели;
- Приемане и разпределяне на телефонни обаждания;
- Изготвяне и поддържане на административни документи и кореспонденция;
- Работа с деловодна система и архивиране;
- Следене за изпълнение на текущи задачи;
- Осигуряване на навременна и точна информация към различните звена във фирмата;
-Закупуване и раздаване на работно облекло;
-Годишна инвентаризация;
-Висше образование или средно – бизнес администрация или икономика
- Минимум 2 години опит на административна или подобна позиция;
- Познаване на основни правила в административната дейност и
документооборот;
- Добри умения за бизнес комуникация и професионален етикет;
- Отлична организираност и логическо мислене;
- Отговорност и внимание към детайлите на извършваните дейности;
- Владеене на английски език, като допълнително френски език е
положителна референция
- Шофьорска книжка – кат. B
- Работа в подкрепяща и развиваща се среда;
- Възможност за надграждане чрез обучения;
- Възможности за персонална оценка от Ръководството на изпълнението на
служебните задължения и корекции на възнаграждението съответстващи на
резултатите;
- Пряка работа с управлението и участие в административната и стопанска дейност
на фирмата.
- Динамика и разнообразие в ежедневните задачи
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Атлас Балкан ООД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 20. 6. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!