
Административен асистент - лизинг на автомобили
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш клиент е утвърдена международна компания, лидер в представянето на услуги rent-a-car и оперативен лизинг на частни лица и компании. Във връзка с разширяване на екипа търсим мотивиран човек за длъжността:
Административен асистент - лизинг на автомобили
Отговорности
Подготовка и обработка на лизингови договори с корпоративни и частни клиенти;
Приветливо и любезно обслужване на клиентите на компанията;
Следене на цялостната документация на автомобилите и сроковете за изтичане на договорите;
Отговаряне на клиентски запитвания по имейл и телефон, съдействие при избора и предоставяне на допълнителна информация за услугите, които предлагаме;
Компанията предлага:
Конкурентно стартово възнаграждение;
Възможност за кариерно развитие;
Стандартно работно време и допълнителни социални придобивки;
Ваучери за храна;
Пълно въвеждащо обучение и специализация в сферата.
Възможност за работа на четири часова работна седмица.
Изисквания:
Предходен опит на административна позиция – такъв в автомобилната сфера ще се счита за предимство;
Добра компютърна грамотност и владеене на MS Office;
Базово работно ниво на владеене на английски език, нужно за работата с договори на английски език;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г
- Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 3. 5. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!