
Офис мениджър
Нашият партньор е успешно развиваща се компания в сферата на търговията. Поради нарастващия обем на работа, търсим да присъединим към екипа:
Организация и координация на работния процес в офиса, включително обработка на база данни, работа с ERP система;
Извършване на текущи административни задачи;
Ежедневна комуникация с доставчици и клиенти на компанията;
Задължителен опит - минимум 1 година;
Английски език - В2;
Умения за работа с MS Office packet (Outlook, Excel, Word, Power Point);
Работа със складова програма (ERP система);
Отлични комуникативни умения. 
Дъгосрочност, сигурност, добри работни отношения; 
Стандартно работно време от понеделник до петък; 
Възможност за развитие в компанията. 
- Подробна информация за работната офертаКомпания: Чирак Консултинг Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение: 
 От 2000 до 3000 лв.Добавен: 31. 10. 2025 
 Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
