
Експерт „Администриране на клиентски данни“ Ref:HQ1321
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем Първи!
Следвайки неизменно корпоративните ни ценности, ние искаме да бъдем еталон в банковата дейност като поставяме интересите на клиентите в центъра на нашата дейност и чрез постигане на устойчив и печеливш ръст изпълняваме нашата роля в обществото.
ОББ АД е основана през 1992 г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г. Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
• Управление и мониторинг на клиентските данни в основната банкова система
• Осигуряване на точни и консистентни клиентски данни в системите, чрез осигуряване на съответствие с груповите ключови контроли в процеса на администриране на клиента
• Актуализиране и корекции на клиентски данни съгласно индикаторите за качество на данните
• Внедряване на проверки и контроли за валидиране на данни в системите
• Наблюдение и контрол на потоците, свързани със статичните данни на клиента
• Изготвяне на регулярни справки за състоянието на клиентските данни и прогреса на промените по тях
• Предлага системни контроли и правила за валидиране на въвежданите данни в основните системи
• Иницииране и/или участва в техническото разработване на системни контроли/логически проверки/DQI
• Действа като съветник при решение за промени в други системи, свързани с потока на клиентски данни
• Участва в техническото разработване на системни контроли/логически проверки/DQI
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
• висше икономическо или техническо образование
• професионален опит минимум 3 години банков стаж;
• опит в анализ и обработка на данни (data management/big data analysis)
• умения/ специализирани знания: задълбочени познания на MS Office (в т. ч. excel, работа с функции, макроси), познания по SQL;
• аналитични и технически умения за работа с данни;
• владеене на английски език e предимство
• умения за работа в екип
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
• Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
• Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
• Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
• Допълнително здравно осигуряване
• Застраховка Живот/ Злополука
• Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
• Бонус за препоръчване на кандидат за работа
• Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
• Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за позиции в Централно управление)
• 25 дни платен годишен отпуск +1 ден за рожден ден
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт
• Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда
В случай че искате да станете част от страхотния ни екип, моля изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 28. 6. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!