
Payroll Specialist
Търсим мотивиран и отговорен Payroll Specialist за стабилна и развиваща се компания.
• Изготвяне на месечни работни заплати и свързаните с тях справки;
• Обработка и въвеждане на данни за отсъствия, отпуски, болнични и др. ;
• Поддържане на актуални трудови досиета и документация;
• Администриране на заявки и социални придобивки на служителите (карти за градски транспорт,
Мултиспорт и др. );
• Участие в ежедневните HR дейности.
• Висше образование в сферата на икономика/финанси/счетоводство;
• Минимум 5 години опит на подобна позиция;
• Отлично познаване на трудовото и осигурителното законодателство;
• Работа със софтуер за ТРЗ и MS Office (Excel – задължително);
• Добър английски език.
Постоянна заетост с възможност за развитие;
Работа в модерен офис с позитивна работна атмосфера;
Добри социални придобивки;
Подкрепа от сплотен и професионален екип.
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.
Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова
Лиценз № 2892 - 10. 10. 2019
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Алфа Консулт България ООД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение:
От 2000 до 3000 лв.Добавен: 23. 8. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!