
Офис асистент
Новооткрита компания за софтуер и дигитален маркетинг с мениджъри с опит и екип от млади колеги в приветлива работна среда.
- Поддържате ефективна система за управление на документи и файлове на документооборота;
- Подпомагане на HR дейности, като обработка на заявления за напускане и назначения и отпуск;
- Организирате графици и срещи, както вътрешни, така и външни;
- Комуникирате с клиенти и партньори по телефона и имейл;
- Следите и поддържате финансови записи за разходи;
- Контактувате с различни държавни структури.
- Много добри компютърни умения, включително Microsoft Office (Word, Excel);
- Способност за ефективно управление на времето и приоритизиране на задачите;
- Умения за дискретност и спазване на поверителността;
- Добри междуличностни умения и способност за работа в екип.
Предлагаме първоначално и продължаващо обучение;
Възможност за развитие;
Приятелска работна среда.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: "Скейлинг ап" ЕООД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение:
От 1500 до 2000 лв.Добавен: 5. 6. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!