
Системен Администратор
Системен Администратор
Знаеш ли, че А1 България работи и по международни проекти?
Широкото ни портфолио отдавна надхвърли телекомуникационните услуги и вече предлагаме дигитални решения на милиони корпоративни и частни клиенти.
Най-съвременни технологии, последни иновации и изключително талантливи професионалисти в различни области ни помагат да предоставяме най-добрите продукти, услуги и клиентско изживяване.
A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:
Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Забавната и вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.
Искаш ли да станеш част от екипа ни?
Николай Николов търси ново попълнение за екипа си.
Присъедини се към нашия екип по техническа поддръжка и администрация и поеми ключова роля в осигуряването на надеждна и непрекъсната работа на системите, които стоят зад една от най-големите мобилни мрежи в страната.
Ежедневието ти ще включва:
Поддържаш и администрираш клиентски сървърни и потребителски операционни системи;
Консултираш потребители и оказваш техническа поддръжка при работа с IT системи и приложения;
Идентифицираш, анализираш и отстраняваш хардуерни и софтуерни проблеми – локално и чрез отдалечен достъп;
Инсталираш и конфигурираш софтуер, хардуер и мрежови връзки, включително VPN;
Администрираш Microsoft среди: Active Directory, MS Exchange, MS Azure, Office 365;
Участваш във внедряване на нови IT решения и провеждаш потребителски обучения;
Поддържаш системна документация, следиш за технически изисквания и предлагаш подобрения в инфраструктурата.
Работата може да бъде твоя ако притежаваш:
Висше или средно специално техническо образование в областта на информационните технологии, електротехника или сходна специалност;
Поне 2 години опит в техническа поддръжка, системна администрация;
Отлични познания по диагностика на хардуерни и софтуерни проблеми;
Опит с клиентски операционни системи (Windows, Linux) и с мрежови конфигурации;
Умения за работа със системи за управление на инциденти (ticketing systems);
Добро владеене на английски език за четене на техническа документация и комуникация с доставчици;
Комуникативност, самоинициативност, отговорност и внимание към детайла.
Ще се счита за предимство, ако притежаваш:
Сертификати като CompTIA A+, Microsoft Certified: Azure Fundamentals, ITIL Foundation;
Опит с мониторинг и управление на IT инфраструктура;
Познания по проектиране и развитие на информационна структура.
За усилията не само ще ти бъдем признателни, но и ще ти предложим:
Иновативни технологии и платформи за работа.
Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно.
Приятелски настроени, амбициозни и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте.
Хиляди възможности за онлайн и присъствено обучение, за да продължаваш да се развиваш.
Предизвикателни задачи и възможности за кариерно развитие в международна среда
Атрактивно възнаграждение и стимулираща бонусна схема;
Гъвкав работен график и възможност за работа от дома.
Многобройни допълнителни екстри, включително, но не само безплатни услуги на A1, отстъпки, здравна застраховка и услуги, спортен център, детска градина, екипни и семейни събития и много други.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: А1 България ЕАД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на непълно работно вр Добавен: 26. 8. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!