
Счетоводител
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент, търсим да назначим:
Счетоводител
Отговорности:
- Съставяне и обработване на първични и вторични счетоводни документи;
- Изготвяне на финансови справки;
- Комуникация с НАП, НОИ и други учреждения във връзка с изпълнение на служебните задължения;
Изисквания за заемане на длъжността:
- Счетоводен опит – 1- 2 година счетоводен опит;
- Добра компютърна грамотност МS Office, Internet приложения;
- Владеене на английски език - ниво B1 или B2, съгласно европейска езикова рамка;
- Аналитично мислене и внимание към детайлите;
- Желание за работа, комуникативност, оперативност, способност за работа в екип.
Компанията предлага:
- Фирмено обучение;
- Възможност за професионално развитие;
- Трудов договор на пълно работно време – 8 часа;
- Конкурентно възнаграждение;
- Офисът на дружеството е в идеален център;
- Работа в млад и сплотен екип;
- Допълнителни социални придобивки: 200лв ваучери за храна
Ако ролята Ви е допаднала, кандидатствайте още днес!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 3. 5. 2025
Работна позиция - текуща
4 хората вече са разгледали обявата за работа.