Оперативен счетоводител с Английски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Вие не сте изключение!
За наш клиент търсим специалист на позиция:
Оперативен Счетоводител
Основни отговорности и задължения:
Изготвяне и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи;
Отразява счетоводни операции в специализиран софтуер;
Подаване на необходимите документи към съответните институции;
Участва в попълването и изготвянето на годишни данъчни декларации;
Изготвя отчети за салда по сметки и транзакции с доставчици и клиенти.
Обработва и осигурява необходимата информация /справки/ за ръководството на компанията.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение и дългосрочна работа;
Стандартно работно време;
Удобна локация в близост до метростанция;
Възможност за професионално развитие.
Изисквания:
2+ години професионален опит в сферата на счетоводството;
Висше образование в сферата на счетоводството и финансите;
Добро владеене на Английски език - B2;
Опит в работата на счетоводна програма;
Внимание към детайла и умения за спазване на срокове.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26. 04. 2018 г
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа