
Експерт Личен Състав
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш доверен партньор, международна организация търсим мотивиран и опитен професионалист, който да се присъедини към екипа им, в ролята на
Експерт Личен Състав
Отговорности:
Изготвяне на документи и договори по назначаване и освобождаване на служители, както и съпътстващи документи, свързани с извън трудови правоотношения;
Вътрешна и външна комуникация във връзка с обработка на документи/полагане на подписи и връчване на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на правоотношенията, длъжностни характеристики, декларации, документи по ЗБУТ, ПВТР и др. /;
Подаване уведомления за регистриране, промяна и прекратяване на трудовите правоотношения към НАП;
Приемане на документи от служителите - болнични, отпуски, служебни бележки, молби;
При необходимост, комуникация с външна фирма за издаване на служебни номера от НАП на чужденци;
Изготвяне и предаване на служебни бележки, удостоверения, справки и др. , свързани с трудови и извън трудови правоотношения;
Изчисление и обработка на трудов стаж, оформяне на трудови книжки, заявления за отпуск, следене и обобщаване на информация за неизползван отпуск;
Съхранение, организация, ревизия и поддържа на лични досиета на работници и служители, съгласно нормативните изисквания.
Изисквания:
Минимум 3 години трудов опит на същата или сходна позиция;
Солидни познания на нормативните актове, свързани с длъжността, Кодекс на труда и подзаконови актове за прилагането му, КСО, ЗЗО, ЗЗЛД;
Висше икономическо образование;
Добро ниво на владеене на английски език;
Отлична компютърна грамотност – MS Office (особено Excel) /опит с Omex се счита за предимство/;
Висока степен на лична организираност и точност във връзка със спазване на срокове и процедури;
Развити аналитични умения и логическо мислене;
Умения за комуникация и работа в екип.
Компанията предлага:
Възможност за дългосрочно професионално развитие в международна компания;
Конкурентно възнаграждение и пакет от допълнителни социални придобивки;
Високи стандарти, утвърдени процедури и отлична работна среда;
Уютен офис, намиращ се до метро спирка.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 3. 5. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!