„Главен специалист“ в отдел „Международен арбитраж и процедури“ на дирекция „Съдебна защита”
Министерство на финансите
Експерт в Отдел Животозастраховане, медицински застраховки и злополуки в ДЗИ Ref:DZI1012
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Специалист Поддръжка в отдел Оперативна поддръжка, хелп деск и автопарк Ref:HQ1135
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт в отдел Оперативна поддръжка, хелп деск и автопарк - профил Електроинженер в ДЗИ Ref:DZI1035
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Административен асистент - Митнически отдел
HRS Bulgaria
Служител отдел обработка на доставки
HRS Bulgaria
Служител отдел обработка на доставки
HRS Bulgaria
Младши специалист - Правен отдел
HRS Bulgaria
Младши Инженер (Офертен отдел)
Bulwork Company OOD
Стажант в Отдел Продажби
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в Отдел Кол център
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в Отдел "Защита на данни“
Пощенска банка / Юробанк България АД
Счетоводител в отдел Счетоводство и данъчен контрол
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в отдел Организация, управление Централни операции
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в отдел Централизирана обработка на кредитни сделки
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в отдел Операции, управление Кредитна администрация
Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в отдел Факторинг към управление Корпоративно транзакционно банкиране
Пощенска банка / Юробанк България АД
Консултант недвижими имоти отдел Наеми с/без опит
Имоти Просперити ЕООД
Консултант недвижими имоти отдел Продажби с/без опит
Имоти Просперити ЕООД
Ръководител Отдел „Доставки“
Бараж Груп ООД
Работа: Завеждащ отдел - Често задавани въпроси
👉 Колко предложения за работа има за професията Завеждащ отдел?
За професията "Завеждащ отдел" в момента можете да намерите 25 оферти за работа в портала за работа RabotniMesta.bg.
👉 Каква е длъжностната характеристика на професията Завеждащ отдел?
Завеждащият отдел е отговорен за организирането на работата в даден организационен отдел. Той планира и координира работата на отделите, осигурява изпълнението на поставените цели и задачи, извършва оценка на работните процеси и предлага промени и усъвършенствания. Освен това, той притежава навици за комуникация, лидерство и управление на персонала.