
Специалист обслужване на клиенти с английски език (4/6/8ч.)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент, лидер в сферата на аутсорсинг услугите, търсим да назначим амбициозен човек за позицията "Специалист обслужване на клиенти с английски език".
• Отговор на входящи запитвания чрез телефон и имейл;
• Обработване на запитвания за акаунти и плащания;
• Поддържане на актуална клиентска база данни;
• Осигуряване на висока удовлетвореност на клиентите;
• Помощ при технически въпроси и настройки на акаунти.
• Диплома за завършено средно образование;
• Високо ниво на английски език (B2-C1);
• Възможност за работа на смени;
• Комуникативност, отговорност и добри организационни умения.
• Конкурентно възнаграждение;
• Бонусна система;
• Гъвкаво работно време;
• Ваучери за храна;
• Спортна карта;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Възможности за кариерно развитие.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на непълно работно вр Предлагано възнаграждение:
От 1500 до 2000 лв.Добавен: 5. 7. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!