
Експерт "Финанси и Риск мениджмънт"
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500, 000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6, 600 офиси посредством 34, 000 служители, в повече от 60 страни и територии по света. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814/08. 12. 2014
Нашият доверен клиент е „Агрополихим“ АД - една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбинирани торове в Югоизточна Европа и на Балканския полуостров с над 1000 служители, работеща в помощ на иновативното земеделие. Дружеството изповядва дългогодишни корпоративни ценности, които са утвърдили всички компании, част от голямото семейство на „Агрополихим“ АД, като надеждни и предпочитани работодатели в региона. „Агрополихим“ АД предлага сигурност, добра работна среда и социална политика, с цел дългосрочни отношения със своите служители.
От името на компанията, обявяваме конкурс за свободна позиция Експерт финанси и риск мениджмънт, който да се присъедини към младия екип на отдел Финанси и риск мениджмънт.
• Организира и управлява комуникацията с обслужващите банки и други финансови институции;
• Отговаря за трежъри и управление на ликвидността, оторизация на плащанията, управление и оптимизиране на паричните потоци;
• Участва в управлението на валутните и лихвените рискове на дружеството чрез използване на различни инструменти за хеджиране;
• Следи за изпълнението на сключените договори за банкови и търговски заеми от дружеството;
• Участва в процеса по оперативно издаване, получаване и обслужване на различни финансови инструменти (банкови гаранции, акредитиви, документарни инкаса) по повод реализирането на сключени търговски сделки;
• Следи за ефективно прилагане на мерките за противодействие на изпирането на пари и финансирането на тероризма при осъществяване дейността на дружеството, при осъществяване на деловите взаимоотношения с обслужващите банки и контрагенти на дружеството.
Технически:
• Завършено висше икономическо образование с предимство в областта на финансите или счетоводство;
• Компютърни умения - отлични познания по MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
• Работа със SAP - предимство;
• Писмено и говоримо владеене на английски език - ниво В1.
Професионални:
• Професионален опит на същата или подобна позиция– минимум 2 години;
• Доброто познаване на правилата на Incoterms в международната търговия - предимство;
Личностни:
• Умения за работа в динамична среда;
• Мотивирана личност с желание за работа в екип и стремеж към постоянно усъвършенстване;
• Проява на инициативност и самостоятелност.
• Възможност за работа в голяма, международно призната компания с високи стандарти за работа;
• Професионално развитие, подпомогнато от специализирани програми за обучение и развитие;
• Мотивиращо възнаграждение;
• Допълнителни социални придобивки:
- 200 лева ваучери
- Допълнителна медицинска застраховка „Булстрад“
- Безплатен служебен транспорт
- Осигурено столово хранене
- Въвеждащо обучение
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа