
Системен администратор
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб.
Вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.
Във връзка с непрекъснатото ни и динамично развитие, търсим мотивирани хора, които да станат част от нашия екип.
• Инсталиране, конфигуриране и поддръжка на сървъри, работни станции и мрежови устройства;
• Инсталиране, конфигуриране и поддръжка мениджмънт система;
Изисквания за заемане на длъжността:
• Техническо образование – подходящо за длъжността;
• Познания и опит в администриране на операционни системи – Windows; Windows Server; Linux;
• Познания и опит в конфигуриране на мрежови устройства;
• Английски език – ниво, позволяващо свободна комуникация и успешно трудово представяне;
• Шофьорска книжка кат. Б /активен шофьор/ е предимство;
• Техническо образование – подходящо за длъжността;
• Познания и опит в администриране на операционни системи – Windows; Windows Server; Linux;
• Познания и опит в конфигуриране на мрежови устройства;
• Английски език – ниво, позволяващо свободна комуникация и успешно трудово представяне;
• Шофьорска книжка кат. Б /активен шофьор/ е предимство;
• Атрактивно и мотивиращо заплащане
• Социална политика в подкрепа на семейството
• Допълнителна здравна застраховка, пакет Лукс
• Мултиспорт Карта покрита от компанията
• Корпоративни отстъпки
• Фирмено обучение и професионално развитие
• 25 дни платен отпуск
• Тиймбилдинги и социални събития
• Безплатни закуски, безалкохолни напитки, кафе и плодове
• Модерен офис и зона за релакс с игри
• Безплатен транспорт до Бизнес Парк
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Euro Games Technology Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 9. 5. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!