
Администратор поръчки (временна заетост)
Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим
Администратор поръчки (временна заетост).
Приемане и обработка на поръчки през сайта и по телефон;
Подготовка на документи – фактури, товарителници и др. ;
Изготвяне и актуализиране на графици за производство;
Комуникация с клиенти и съдействие при избор на продукти.
Предишен административен опит и работа с документи – поне 1г. ;
Отлична организираност, внимание към детайла и умение за приоритизиране на задачите;
Способност за работа под напрежение и в периоди на по-интензивно натоварване;
С предимство ще се разглеждат кандидати, които могат да започнат работа веднага.
Работно време: от понеделник до петък (08:30-17:30 ч. );
Възможност за извънреден труд през декември (заплащане се допълнително);
Временен трудов договор до 23. 12. 2025 г. ;
Възнаграждение: 2200 лв. нето;
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Чирак Консултинг Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Предлагано възнаграждение:
От 2000 до 3000 лв.Добавен: 13. 9. 2025
Работна позиция - текуща
4 хората вече са разгледали обявата за работа.