
Асистент направление “Финанси”
Асистент направление “Финанси”
Открий нови предизвикателства.
Знаеш ли, че А1 България работи и по международни проекти?
Широкото ни портфолио отдавна надхвърли телекомуникационните услуги и вече предлагаме дигитални решения на милиони корпоративни и частни клиенти.
Най-съвременни технологии, последни иновации и изключително талантливи професионалисти в различни области ни помагат да предоставяме най-добрите продукти, услуги и клиентско изживяване.
A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:
Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.
Какво търсим?
Търсим професионалист, който притежава увереност и умее да общува ефективно с колеги на различни нива в организацията. Ценим хора, които проявяват съобразителност и се адаптират лесно в динамична работна среда. Търсим прецизност, отговорност и способност за приоритизиране на множество задачи и поддържане високо ниво на ефективност в натоварен работен ритъм.
Ежедневието ти ще включва:
Организиране и координация на срещите на директор в направление „Финанси“;
Съгласуване и подпомагане комуникацията с други звена в компанията;
Проследяване изпълнението и поддържане актуален отчет на поставените задачи към колегите/екипа;
Подготовка на презентации във връзка с проекти и дейности на направлението;
Работа с вътрешна система за управление на договори, изготвяне отчети за изразходвани средства, графици и др. ;
Организация и координация на събития.
Работата може да бъде твоя, ако притежаваш:
Умения за организиране и изпълнение на поетите ангажименти в срок;
Умения за ефективна комуникация с външни и вътрешни партньори;
Прецизност и внимание към детайла при подготовка и обработване на документи;
Отговорност и самостоятелност при изпълнението на заложените задачи;
Интерес и желание за надграждане с нови знания и умения;
Много добри умения за работа с Outlook, Excel и PowerPoint;
Свободно владеене на английски език – писмено и говоримо;
Опит на административна позиция е предимство.
За усилията не само ще ти бъдем признателни, но ще ти предложим:
Иновативни технологии и платформи;
Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно;
Приятелски настроени, амбициозни и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте;
Хиляди възможности за онлайн и присъствено обучение, за да продължаваш да се развиваш;
Предизвикателни задачи и възможности за кариерно развитие в международна среда;
Атрактивно възнаграждение;
Гъвкав работен график и възможност за работа от дома;
Многобройни допълнителни екстри, включително, но не само безплатни услуги на A1, отстъпки, здравна застраховка и услуги, спортен център, детска градина, екипни и семейни събития и много други.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: А1 България ЕАД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 25. 11. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!