
Административен сътрудник
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500, 000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6, 600 офиси посредством 34, 000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.
За един от нашите доверени клиенти, търсим да назначим: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК
Удобна локация в град София, в близост до метростанции и автобусни спирки
- Ще подпомагате оперативният счетоводител с администритивни задачи
- Отговаряте за входяща и изходяща коренсподенциия
- Ще обработвате приходни и разходни документи
- Въвежданете информация в компютърни програми
- Други административни задачи
- Висше образование
- Добро владеене на MS Office (Word, Excel)
- Организираност и добра работа в екип
- Предходен опит на подобна позиция
- Внимание към детайлите и отговорност към поставените задачи
- Добро възнаграждение
- Ваучери за храна
- Редовна смяна от 8:30 до 17:30 часа
- Работа на добра локация в град София
- Дългосрочна възможност
- Работа в развиваща се компания, поставяща си високи стандарти
В случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Adecco Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 8. 8. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!