
Супервайзор Ключови Клиенти / Младши Акаунт Мениджър
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500, 000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6, 600 офиси в повече от 60 страни по света. 
От името на нашия доверен клиент Сарантис България ЕООД, водеща компания в сферата на бързооборотните стоки, която предлага богато портфолио от над 100 бранда в категориите лична грижа, грижа за дома и луксозна козметика, търсим да назначим:
Супервайзор Ключови Клиенти / Младши Акаунт Мениджър 
Резюме:
Ролята Супервайзор Kлючови Kлиенти е свързана с осигуряването на ефективно развитие и изпълнение на стратегията за продажби и представяне на портфолиото на Сарантис България в ключови търговските вериги, чрез поддържане на отлични партньорски отношения, изпълнение на годишни цели, оптимално позициониране на марките и високо ниво на изпълнение на търговските стандарти. 
Основни отговорности:
•          	Изпълнява и контролира годишните и месечни планове за продажби по вериги и марки. 
•          	Поддържа постоянен контакт с централите на дрогерийни ритейл вериги за договаряне, активации, нови листинги и промоционални активности. 
•          	Осигурява правилно позициониране на марките в обектите – присъствие, видимост, излагане и ценови етикети в съответствие с бранд стандартите. 
•          	Поддържа постоянен контакт с екипите в обектите – информация за нови продукти, ротация на стоки, проследяване на активности. 
•          	На месечна база проследява наличности, ротация и поддържа оптимални запаси на ниво магазин. 
•          	Анализира резултати от продажби, промоционални активности и предоставя регулярни отчети към прекия ръководител и маркетинг екипа. 
•          	Работи в тясна координация с маркетинг, логистика и финансите за ефективно изпълнение на кампании и бюджет. 
•          	Предлага подобрения в асортимента, визуализацията и комуникацията на място на продажба. 
•          	Предлага стратегии и инициативи за повишаване на продажбите. 
•          	Следи конкурентната активност в категорията и предоставя своевременна информация за динамиката на пазара. 
•          	Подготвя отчети и презентации за резултати, нови продукти, промоции и тенденции. 
•          	Подпомага процеса по годишно бюджетиране с данни, информация и предложения. 
•          	Средно или висше образование с икономическа насоченост
•          	Минимум 3 години опит в продажби, от които поне 1 в подобна роля
•          	Отлични аналитични умения и познания по MS Office
•          	Добро познаване на пазара на ключови търговски вериги
•          	Английски език – ниво B2 или по-високо (предимство)
•          	Умения за работа в екип
•          	Гъвкавост и адаптивност 
•          	Умения за планиране на дейности и приоритизиране 
•          	Креативно и иновативно мислене, насочено към търсене на решения 
•          	Високо ниво на прецизност и внимание към детайлите в работата
•          	Възможност за развитие в утвърдена компания
•          	Допълнително здравно осигуряване
•          	Ваучери за храна
•          	Отстъпки от портфолиото на компанията
•          	Месечни бонуси
•          	Подаръчни комплекти за служители по различни поводи и в различни периоди от годината (Коледа, Великден и други)
•          	Възможност за поемане на разходи за обучение по Политика на компанията. 
•          	Работно време: 08:30-17:00 часа - понеделник/петък
- Подробна информация за работната офертаКомпания: Adecco Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 30. 10. 2025 
 Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
