
Специалист ИТ Управление на Инфраструктурата (м/ж)
С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 15 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване. Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!
За нашия офис в гр. София търсим:
Специалист ИТ Управление на Инфраструктурата (м/ж)
Какво ще правиш?
Подготвяш и пускаш в експлоатация (инсталация и конфигурация) на необходимата хардуерна инфраструктура (Дейта-центрове, мрежи, сървъри/сториджи, потребителски системи) ) на базата на глобални ИТ решения и спецификации.
Планираш ИТ-инфраструктурата в Централата, Регионалните дружества и Филиалите (сървърни помещения, захранвания, окабеляване) на базата на глобални ИТ решения и спецификации.
Въвеждаш и контролираш техническите изисквания за придържане на защитата на данните и гарантиране на оперативната ИТ-сигурност.
Планираш и провеждаш промени (ITIL@LiDL Change Management) и управляваш пачовете в сферата на отговорност.
Подпомагаш проектите и придружаващото внедряване на ИТ-услугите в ежедневната ИТ-оперативна дейност.
Актуализиране и доразвиване на документацията, ръководства за работа и протичането на процесите.
Изпълняваш определени администраторски дейности (пр. инсталиране на софтуерни пакети, създаване на потребителски профили/акаунти и права за достъп, осигуряване на мрежов достъп).
Какво очакваме от теб?
Имаш завършено висше образование: ИТ профил;
Имаш минимум 2 години опит в системна администрация;
Имаш опит в администрирането на Windows AD, DNS, DFS;
Имаш опит с PowerSell и бази данни;
Притежаваш добри умения и познания за работа с Windows и Linux сървъри, виртуализации Hyper-V/VMware, бекъп и сторидж системи Veritas/Quantum DXi;
Имаш добри познания по хардуер;
Умееш да работиш в екип;
Имаш отлични организационни и комуникативни умения;
Добро владеене на английски език. Предимство е ползването на немски език на много добро ниво.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
Допълнително здравно застраховане;
Карта Мultisport на преференциална цена;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Коледен и великденски бонус;
Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
Работно място – гр. София, Геритидж парк.
Kандидатствай онлайн сега!
Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.
Лидл България гарантира:
Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство.
*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.
Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. ;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Лидл България ЕООД & КО. КД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 30. 7. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!