
Мениджър поддръжка - офис сграда
Наш клиент е утвърдена международна производствена компания с модерна база на територията на България, която работи по проекти за глобални партньори. Организацията поставя сериозен акцент върху устойчивото развитие, високите стандарти за безопасност и техническата прецизност. Във връзка с разширяване на екипа търсим мотивиран и отговорен специалист за позицията:
Отговорности:
Осъществява текущ контрол и профилактика на сградните инсталации – електрически, водопроводни, отоплителни и климатични.
Координира ремонтни и поддържащи дейности с външни изпълнители и доставчици.
Осигурява функционирането на аварийни системи и противопожарна защита; реагира при възникване на аварии.
Отговаря за водене на необходимата техническа и регулаторна документация, включително екологични и отпадъчни отчети.
Поддържа връзка с доставчици на комунални услуги и спазва всички екологични и регулаторни изисквания.
Менажира екип по поддръжка и почистване.
Компанията предлага:
Работа в стабилна международна производствена компания с утвърдени процеси.
Конкурентно възнаграждение, съобразено с опита.
Стандартно работно време и допълнителни социални придобивки.
Ваучери за храна.
Подсигурени средства за транспорт.
Въвеждащо обучение и регулярна комуникация с технически екипи в страната и чужбина.
Изисквания:
Средно техническо или висше инженерно образование.
Минимум 3 години професионален опит в поддръжка на сгради или сходна дейност.
Умения за работа с MS Office – основно Word и Excel.
Владеене на английски език е предимство.
Организираност, бърза реакция при технически проблеми и способност за ефективна координация с вътрешни и външни партньори.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г
- Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 3. 5. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!