Младши експерт в отдел „Икономически политики на ЕС и Европейски семестър“ на дирекция „Европейски въпроси и политики”
Министерство на финансите
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center – гр. Плевен
„Виваком България“ ЕАД
Експерт Частни клиенти - гр.Бургас Ref:BN1068
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Частни клиенти - гр.Пловдив Ref:BN1070
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Старши Експерт Устойчиво развитие Ref:8426
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Жилищно кредитиране в Ипотечен център Ref:BNs1005
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Частни клиенти - гр. София Ref:BN1067
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт KYT (срочен договор до 31.03.2025) Ref:HQ1112
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в МСП сегмент Ref:BN1040
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт спестовни и инвестиционни продукти град София Ref:BNs1004
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Спестовни и инвестиционни продукти - гр. Бургас Ref:BN1065
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в сегмент МСП - гр. Русе Ref:HQ1109
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в сегмент МСП - гр. Пазарджик Ref:HQ1107
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в сегмент МСП - гр. Враца Ref:HQ1113
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в сегмент МСП - гр. Пловдив Ref:HQ1108
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в МСП сегмент за гр. Монтана Ref:BN1066
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт ежедневно банкиране в сегмент МСП - гр. Шумен Ref:HQ1103
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Работодателска марка (м/ж)
Лидл България ЕООД & КО. КД
Работа: Младши експерт - Често задавани въпроси
👉 Колко предложения за работа има за професията Младши експерт?
За професията "Младши експерт" в момента можете да намерите 88 оферти за работа в портала за работа RabotniMesta.bg.
👉 Каква е длъжностната характеристика на професията Младши експерт?
Младшият експерт е професия, която отговаря за предоставяне на техническа подкрепа, анализ и административни услуги на клиенти. Те са отговорни за изпълнение на проекти, анализ на поведението на потребителите и осигуряване на подкрепа за продуктите и услугите на организацията. Те също така са отговорни за диагностициране и отстраняване на проблеми и за поддръжка на добрата работа на системите.